SB Istanbul Hakkında

Markanızın Gelecek Yolculuğunu Tasarlayan Konferans

Markaların geleceği şekillendirmede oynadığı rolü anlamaya ve onlara güç kazandırmaya odaklanmış Sustainable Brands®, öğrenip eyleme geçme ilkesiyle hareket eden dünyada 1,5 milyondan fazla profesyonelin buluştuğu uluslararası bir platformdur. Sürdürülebilirlik için yeni bir iş anlayışı ve marka değeri oluşturmak ve buna ilham verme amacı ile buluşuyoruz. Sustainable Brands®, etkinlikler, kurumsal network ağı ve dijital platformlar aracılığıyla katılımcılarına dürüst ve etkili bir diyalog kurabilecekleri işbirliğine dayalı bir ortam sağlar. Platformun odak noktası, küresel markaların rekabet dışı işbirlikleri ve köklü yenilikler ile geniş çapta sistematik değişiklikler yapabilmesi, geleceği yönlendirebilmesidir.

Marka, inovasyon ve sürdürülebilirlik liderleri, birlikte öğrenmek, işbirliği yapmak ve güçlü network oluşturmak için 8 – 9 Nisan 2020’de SB20 Istanbul’da bir araya geliyor. Markaların nasıl iyi yaşam sunabileceğine odaklanan katılımcılar teknoloji, dijitalleşme, hikaye anlatımı ve olası işbirliklerini, markaların 21.yüzyılda nasıl başarılı olacağını paylaşacaklar…

Information
Yeni fikirler, Yeni araçlar ve örnek uygulamalar…

Innovation
Yeni işbirlikleri ile yeni iş modelleri yaratmak..

Inspiration
Cesur fikirleri ve güçlü hikayelerini dünyaca ünlü fikir liderlerinden dinleyin

SB Istanbul

İyi Yaşam İnisiyatifi

2017’de Sustainable Brands, gelişen tüketici tercihlerine ışık tutmak ve lider markaları bu hedef ile ilham vermek için üç yıllık “Good Life – İyi Yaşam” yolculuğa çıktı. Tüketiciler artık “İyi Yaşam”ı yalnızca kişisel başarı ve finansal bağımsızlık olarak tanımlamıyorlar. Yaşamlarında dengeli basitlik ve anlamlı ilişkiler kurmak istiyorlar ve bu yeni İyi Yaşam vizyonunu gerçekleştirmelerine yardımcı olacak ve her zaman yanlarında olmalarını istedikleri markaları destekliyorlar.

Tüm dünyadan İyi Yaşam araştırması - Kanada'dan Türkiye'ye, Japonya'dan Tayland'a - tüketici tercihlerinin gerçekten değişmekte olduğunu ve markaların bu değişen talebi karşılamak için hızlı bir şekilde yenilenmeleri ve yenilik yapmaları gerektiğini gösterdi.

3 yıllık Good Life / İyi Yaşam İnisiyatifi için geçtiğimiz yıllarda Redefining the Good Life (İyi Yaşamı Yeniden Tanımlamak) ve Redesigning the Good Life (İyi Yaşamı Yeniden Tasarlamak) temaları ile bir araya geldik. 2020 yılında "Delivering the Good Life - İyi Yaşamı Sunmak" için buluşuyoruz!

1,500,000

PAZARLAMA PROFESYONELİ

13

YIL

14

ŞEHİR

8.

ISTANBUL BULUŞMASI

4000+

KATILIMCI

400+

KONUŞMACI

250

OTURUM